Helt korkad



Hemma efter ännu en lång dag i Torsby/Utterbyn. Jobbig skoldag, men det får väl gå. Jag följde med Julia hem och vi pratade lite och så, hehe. Men nu måste jag snart ta mig i kragen och göra SO.
Fick förresten ukm-papprerna idag - och självklart förstod jag inget. Men jag är ju rätt tom i bollen just nu. Jag har aldrig varit så korkad som jag är nu! Som igår, då skulle jag skriva om NO:n för att jag tappat bort pappret som jag skrivit förut. Så jag skrev klart det och blev nöjd. Men då på morgonen så finner jag inte pappret. F*n. Men då fann jag det gamla. Åhh!! Men jag lyckades hitta det som jag skrivit senare i min biologi-bok. Jag är så borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0