Det kan ligga någon under sängen, så kolla för säkerhets skull


Haha, fin bild - eller inte!! Min skolas fina kafeteria, eller nåt... Okej bjuder lite på mig själv, för ingen är väl helt perfekt?

Vet ni vad jag insåg igår? Jag kollar alltid under sängen innan jag ska sova. Nej jag tror inte att det bor lejon där, att det spökar eller att det ligger någon där - men jag har gjort hur länge som helst. Jag måste kolla, det kan ju faktiskt ligga någon där!! Tänk vad läskigt: Vakna och det kryper ut ett får under sängen. Jag vet att jag är rätt så knäpp. Men något som jag är rädd över, är att någon ska stå innanför markisen när jag kollar ut medans jag ligger i sängen och försöker sova. Hm, ja alltå, jag har en veranda jämt under fönstret.
Men måste sova nu. Nationella i morgon som sagt. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0