11 april 2011 - Vår!! Man behöver inte längre ha jacka ute.



Vår är vad det är!!♥ Jag älskar det! Idag kunde man gå utan jacka - och nästan i kortbyxor! Det var varmt. På lunchen så satt vi ute i solen, kastade frisbee och bara njöt av känslan att det är vår.
Dagen har känts som ett enda mörkt hål. Dystert va? Men det har inte varit kul. Fick reda på nationella och NO, och fy vad besviken jag var. Så dagen var ett rent h*****e. Plus att jag hade huvudvärk och kände mig helt ja...
Men jag kanske måste städa lite. Sysslsättning!
Längtar till helgen, slippa skolan och allt det där.

Förresten, jag har bloggat dåligt nu på sistonde pga att datorn har virus och tölar hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0