Nu Teneriffa!





Nu är dagen som jag väntat på i över en månad äntligen här. Jag är så glad - äntligen lite semester! Men tro mig, jag är jättenervös. Det blir jag varje gång, men det är väl så det ska vara. Men tänk ifall planet skulle störta! Men jag tror nog det går bra.
Har lyckats packa ner allt och blivit klar. Kanske ska föna håret, vet inte om jag orkar gå med det blött hår, men annars så är jag klar.
Lite drygt att sitta och vänta på att klockan ska bli nio dock, får väl hitta på något under tiden. Kanske hämta tidningen och läsa horoskopet som jag så gärna gör varje morgon.
Nu sitter alla andra i skolan på språk (i alla fall nian, tror jag). Ganska skönt att slippa skolan ett tag nu.
Ja ja, jag har väl inte så mycket mer att säga.
Ni får ha det jättebra här hemma i Sverige!
Och jag kommer nog inte blogga så mycket när jag är borta, men jag ska försöka göra det någon gång. Bilder kommer det i alla fall bli när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0