I'm Home!



Nu. Äntligen. Jag är hemma.
Det har varit en extremt jobbig dag idag. Är då himla trött. La oss inte förrens efter tolv för att det blev så länge på Malibu (en av de bättre restaurangerna på Teneriffa). Dom var helt virrifa där igår kväll. Nästan allt blev fel. Men vi kom till hotellrummet till sist.
Somnade nog inte förrens vid ett i natt. Och det var inte så himla kul att vi gå upp halv tre i natt. Och när vi kom till flygplatsen så blev det jättebråttom. Trodde nästan att vi skulle missa planet ett tag. Men vid sju åtta i Sverige)  startade det och vid halv två (svensk tid) landae det i Oslo.
Kom till Torsby vid halv fem ungefär. Har bara varit hemma i cirka en halvtimme nu. Helt utmattad. Och tanken på att jag antagligen har matteprov får mig att vilja försvinna ner i jorden. Min hjärna kommer ju vara som sirap i morgon - helt seg.

Men, men... Semestern har varit bra. Jättekul. Kommer få väldigt många fina minnen där ifrån.
Nu ska jag gå och ta mig ett äpple, för det var det LÄNGE sedan jag gjorde.
Måste packa upp också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0