En Vecka Kvar



Titta vilken söt bild det fanns i min kamera när jag kom hem! Mamma hade lånat kameran och fotat grannens kattungar. Så söta!

Ja, tisdag idag, en dryg dag. Den jobbigaste skoldagen.
Språk, för min del spanska
Idrott, orientering
Engelska
Matte
Lunch
NO
SO
Musik

Den sista timmen blir det inte så mycket gjort direkt, då är man bara trött och vill hem.
Lyckades komma med bussen idag, bra Josefin! Du är värd beröm!
Nu väntar det städning och läxor. Oregelbunda verb i engelskan, börjar bli lite tjatigt nu.
No-prov blir et på måndag. Hur ska jag hinna att träna på det? Det är mârten till helgen ju! Slutar ju tidigt i morgon, så får kanske försöka att träna en hel del då.

Kommentarer
Postat av: Maii ! !!

Aww ! Va söööt kissemiss :D <3333

2010-09-07 @ 19:31:24
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0