Tråklördag



Så här skulle jag beskriva min lördag:
Tråkig.
Nästan meningslös.
Varför?
För att det har inte hänt någonting.

Jag har gått runt och haft det jättetråkigt.
Jag har tänkt, suttit vid datorn, lyssnat på musik, tittat på teve, fotat, tagit bort bilder, druckit mängder av kaffe och te... Ja, det har inte varit kul idag.
Men visst, lite bra har det väl varit.
Jag kommer ihåg att jag hade en helst underbar dröm, men vad det var för dröm minns jag inte, men underbar kommer jag ihåg att den var.
Och så tog jag en bra bild förut.
Jag kollade även på kort medans "jag tog bort dom" - och det var ju ganska kul.
Så, okej, det har väl varit... okej.
Ska ta och se på film vid nio. Fast jag är trött, så det kommer bli kämpigt. Men jag vill se på film, så det ska nog gå trots allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0