Sjuk. Men vad är det för fel?



Den här dagen har inte börjat bra.
Vid fem lyckades jag riva ut vattenglaset och då var det bara att gå upp och torka upp vattnet.
Vid sex ringde väckarklockan på mobilen. Trött.
Kände hur ont jag hade uppe i magen och att jag mådde illa.
Kollade igenom engelskan medans jag bestämde ifall jag skulle till skolan. Insåg att jag kunde engelskan.
Bestämde mig för att vara hemma.
Ja, sen blev det bättre. Sov mellan sju och till nio, för då fick jag ett sms från Julia.
Tror att jag ska lägga mig i soffan med täcket och se på en film. Hade ju en sådan himla lust att se Millenium Filmerna när jag var på Teneriffa, så det kanske blir den första filmen. Eller så kanske jag ser på Twilight.
Ont halsen har jag med nu. Vad är det för fel på mig? Ont i magen, mår illa och halsont. Plus huvudvärk.
Skitbra, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0