Allt på samma gång



Vill ni veta en sak? Det är väldigt drygt med alla läxor. Väldigt Drygt.
Ska ta mig igenom det sista av Andra Världskriget nu. Och det kommer bli tråkigt, för jag fattar ingenting. Det är ju jättebra.
Har missat nästan två krig och nu förstår jag inte det jag läser om andra världskriget. Och vi har prov i det nart. Bra Josefin, du är ju nästan värd en applåd...
Och så är den 111 engelskaglosor tills på fredag - men de är det inga problem med.
Kemiprovet nästa fredag kommer dock bli hemskt - om jag inte till sist får en klarhet i det. Ja, har ju nästan missat halva kemin också.
Och spanskaglosorna nästa fredag... De kommer nog gå bra, när jag väl börjat träna, för då fastnar de ju.
Sen blir det väl två matteprov innan höstlovet med. Men de måste ju gå bra.
Det är verkligen jobbigt att ALLA prov ska bli under samma tid. Det blir en/två hektiska veckor, sen blir det några veckor utan något alls.
Nu blir det att läsa SO.

Kommentarer
Postat av: Casperanja

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-05-30 @ 10:32:09
URL: http://casperanja.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0