Närmare trettio



Idag sa mamma att jag är närmare trttio än vad hon är. Tänk att jag är gammal. Tiden går så fort. Allt bara rinner iväg, utan att man hinner tänka. Allt passerar. Det är knappt så att man hinner stanna upp och njuta av allt ett litet, litet tag. Man är snart vuxen. Barnet man en gång varit försvinner ju mer tiden går. Man säger adjö till den tiden. Men man har många minnen från tiden då man var mindre. Mycket var bättre när man var liten. Då brydde man sig inte om man så mycket, man bara levde och hade det kul. Jag menar inte att jag har det kul nu, för det har jag - jättekul,  men allt är ju inte som förut precis. Och jag måste säga att jag saknar en hel del saker. Saker som aldrig kommer bli som förut. Saker som är förbi. Borta.


Kommentarer
Postat av: Berntalida

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-12-17 @ 18:14:01
URL: http://berntalida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0