En BRA dag!



Nu har Julia åkt hem. Vi har haft det kul - som vanligt! Alltid en massa skratt och skoj.
Står framför spegeln i stort sett hela tiden och studerar resultatet efter slingningen. Jag tror jag är nöjd. Men jag är lite osäker på det röda. Jag ser ju lite morotsfärgad ut, som jag skrev förut. Men jag vet inte.

Vet ni? Idag har det nog varit en av mina bästa dagar! Här kommer en förklaring:
Jag har satsat på endast vg i SO, för jag har aldrig tyckt att jag varit speciellt bra på det. Jag är väl inte dålig, men verkligen inte bäst. Jag har haft vg i SO sen jag började, så jag har varit nöjd. Men när jag fick tillbaka SO-provet och såg att det stod mvg+ så började jag tänka om. MVG+! Herregud! Jag kanske ska ta och börja satsa högre än vg?! Åh så nöjd jag blev! Det gjorde verkligen min dag! Jag sken nog som en sol hela dagen.
Gladare blev jag när jag såg att jag fått 39/40 på matteprovet. Ett slarvfel såklart, men jag är supernöjd! Jag fick 4*4*4= 256, haha! Och vi hade miniräknare, det är ju bra...
Jag menar INTE att skryta! Ska vara tyst nu.
Så ja, min dag har varit bra - jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0