Jobbig morgon



Lyckades allt ta mig upp för en timme sen, men oj så trött jag var! Men som tur är så har jag börjat piggna till
nu.
När jag kom in i badrummet så fick jag en "chock"! Det låg kattskit i handfatet! O nej! Inte bra! Jag gick ut i köket, men där var det inte bättre. Katterna hade rivit ut vasen med rosor, så det var vatten överallt. Då tänkte jag: Varför händer allt sånt när jag och Linnea är ensamma hemma? Är det för att vi verkligen inte vill att sådanda saker ska ske? Är det nåt straff, eller?
Nu får jag ta och göra mig klar istället för att sitta här.
Vi hörs när jag kommit hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Maiiii

Åååh ! Kattkiss i handfatet ? Jobbigt... ;O



Jobbigt med vasen också dåå ! :I



Fiin bild ! :D

2010-07-26 @ 13:15:21
URL: http://maiiii.blogg.se/
Postat av: Maiiii <3

Sorry ! Menade Kattskit ;D

2010-07-26 @ 20:44:19
URL: http://maiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0