6 - En morgon för mig ser ut så här:

  När det är skola så går jag upp runt halv sex. Det är riktigt kämpigt att gå upp ur sängen vissa dagar, då jag mycket hellre ligger kvar och sover vidare, men för det mesta så går det.
  När jag väl tagit mig upp så brukar tröttheten försvinna, så då är det bara att köra på. Jag slänger i mig lite frukost innan jag duschar. När håret torkar så sminkar jag mig i cirka tio minuter, ja allt förutom mascaran som jag drar på när jag har fått på mig kläder. Sedan tar det en ganska så lång tid att få fram kläder som blir bra. Det där med kläder är ofta ett problem för oss tjejer på något konstigt vis.
  När jag funnit kläder så blir det ju mascaran. Sen är det att finputsa håret och spruta på mig parfym som jag väldigt sällan glömmer att ha på mig. Jag brukar variera mella Paris Hilton Can Can, Britney Spears Hidden Fantasy och Britney Spears Cirkus Fantasy. Sen är det bara att vänta på att klockan ska bli antingen fem över sju eller halv åtta, för då är det dags att vänta bussen. Varför tiderna på bussen varierar beror på vilken buss jag åker med, så nu vet ni det med.
 
  Ja, det var en dag när det är skola det.

  Min morgon på helgerna ser oftast inte ut sådär. Då sover jag ibland till tolv, om inte mer... och frukoten brukar bli lunch/middag istället.
  Jag är verkligen en nattmänniska. Jag kan vara uppe hur länge som helst om nätterna och sova om dagarna istället, något som kommit på senare år.

Yeah, då vet ni mina mornar. Mycket intressant skulle jag tro, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0