15 - I julklapp vill jag ha...

Jag har inte önskat mig så speciellt mycket i år. Kanske lite dyrare saker dock. Men ska jag vara ärlig så spelar det inte sådan stor roll vad jag får, det enda jag vill är att det ska bli en mysig jul med god mat, familjen, kalle anka, julstämning och allt annat somm hör till julen.
Men jag vill nog ha ett leende i julklapp, ett leende ifrån den jag ger en julklapp till. Och så vill jag att Juliorna ska le när de läser sina brev, inte jättemycket, men pyttelite i alla fall.
Men okej, ni ska få reda på lite av vad jag önskat mig:
En riktig hårinpackning
Ett "skydd" till kameran
Pengar
Britney Spears parfym Radiance
Det var några av sakerna.
Men det viktigaste är att det blir en mysig stund som man kommer minnas länge framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0