Vacay

 
 
Vid 11.00 - alldels lagom till förmiddagskaffet! - dök Linn upp. En rätt spontan idé slutade i verklighet. För bara någon dag sedan hittade jag en billig och resa (hehe, lär spara in stålarna, då London väntar i slutet av sommaren) till Turkiet. Jag kikade verkligen bara för skojs skull, men så fann jag ett riktigt kap. Och jag trodde aldrig att Linn skulle säga "Jag är på, vi åker!", när jag frågade henne. Men ja, idag bokade vi en veckas semester till Alanya. Såååå härligt! Om cirka tre veckor lyfter vi mot sol och värme. Jag har alltid velat utomlands med Linn, för vi har det alltid sjukt kul ihop. Ibland skrattar vi så att magarna krampar. Det kommer bli en behövlig semester. Lugn och ro, sol och bad, god mat, drinkar, sevärdheter, shopping och så lite party på det! Jag längtar! Tur att det snart är dags! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0