Födelsedag och konfirmation


Det har varit en häktisk helg, men ack en sådan bra en! I går morse steg vi upp tidigt och styrde mot Karlstad. Dagen startade med shopping och lunchbuffé. Efter några timmar, åkte vi mot Linn för fika och för att catcha up! De har flyttat till ny lägenhet, och bott där ett tag nu, så det var på tiden att komma på besök. Några koppar kaffe senare, checkade vi in på hotellet i centrum. Vi valde nämligen att lyxa till min 21-årsdag (herregud, vad åren går!!) med hotellövernattning. Finns det nåt bättre, tro? Vid åtta hade vi bord bokat på Pinchos. Det var första gången vi var där. Mysig stämning och väldigt god mat. Jag totaldiggar ju tapas, så det var ganska självklart att det skulle uppskattas. Vi rullade från restaurangen av mättnad. Innan vi åkte upp till rummet för att sova, tog vi ett varsitt glas i hotellets bar och snackade till ljudet av eurovison song contest. 

I morse ville jag dö när klockan ringde. Mindre än fem timmars sömn, då jag bara var tvungen att se vem som kammade hem segern i eurovison. Och vi var även tvungna upp i tid, då vi skulle på konfirmation i Koppom. Men efter en god hotellfrukost gick det ändå helt okej! Det blev en trevlig familjetillställning efter konfan. Det är verkligen härligt att jag gillar Oscars familj minst lika mycket som min egen. De är så goa! ❤️ 

Och som om inte det vore nog... 18.00 ikväll var det dags för min familj att fira mig. Tårta, mer kaffe och fina presenter. Puhhh..! Ögonen går snart i kors. Vi höra imorn, 'cause now I'm out. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0