Bedroom

 
Jag fick nog av vårat sovrum idag, så jag ändrade om det. Anledningen till att jag tröttnat, är att vi varken kan stänka sovrumsdörren (Pripps stör oss när vi försöker sova, väldigt jobbigt) eller öppna garderobsdörren. Så det slutade med att sängen fick ställas mot en vägg, trots att jag kan tycka att det är rätt fult. Men jag blev ändå nöjd! Det passade, på något vis, och nu kan vi stänga sovrumsdörren (wihooo, nu kan katten sova inne och vi får faktikst ordentlig sömn) och det går att få upp garderobsdörren lite mer. Toppen! Det är dock väldigt tomt på väggarna, men det ska lösas framöver. Btw, visst blev det bra när gardinerna kom ända upp i taket? Det skapade en känsla av att rummet är större!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0