9/5-16


Vackra sommarkväll ❤️

Men tjeeenare sommaren! 25 grader varmt och sol, sol, sol! Jag har varit ledig och hängt ute hela dagen. Jag har lyssnat på "Måndagspepp"-podden och läst Solo på en filt i det nyklippta gräset. Sverige levererar verkligen just nu! Älskar när det är såhär. När jag åt sopplunch ute, kunde jag inte annat än le, för vi bor på en sådan vacker plats. Det grönskar, hästarna betar i hagarna bredvid och blommorna har börjat blomma. Hur ljuvligt som helst.

I kvällningen tog vi en tur till mormor och mamma och hälsade på. Vi åt korv med bröd i kvällssolen. Innan vi åkte hem till oss, tog vi en biltur och stannade till vid Feyken. Solnedgången var så himla fin! Jag är kär i dessa vårkvällar. Låt dem aldrig ta slut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0