24/5-16


Från igår efter att vi besökt mamma, och tig en biltur.

Ursäkta, men vart tog veckan vägen?! Jag ska och jobba natten i natt, och imorn bitti går jag på ett dagspass. Sen är det bara att se till att allt är i ordning, då jag på fredag hoppar på tåget mot Götet (är fett taggad!!). Jag har ju inte ens börjat packa än - än mindre funderat på vad jag bör ha på mig. Tiden går lite för fort. Nu drar sommaren igång med superfart, varje helg fram till hösten är mer eller mindre uppbokad. Hela nästa helg vankas också fest, därefter åker jag utomlands. Full rulle, men det ska inte klagas. 

Jag har varit så slö idag. Haft världens träningsvärk utan någon sim helst träning. Men jag använde en del muskler igår, när jag fick ett ryck och möblerade om. Vårt hem blev större och mycket mer praktiskt. Är så nöjd! Vore det inte för all tvätt och disk som står både här och där (ja, det är vardagens verklighet) hade jag visat er, men det för helt enkelt vänta. Tröttheten slog till ordentligt efter 13, då somnade jag i 1,5 timme, tills vår hyresvärd knackade på och bad mig flytta bilen. Jag skulle dock lika gärna kunna somna om på en gång nu, för energin är lika med noll. Kanske beror det på vädret? Oscar är i Karlstad och där har tydligen flera vägar blivit översvämmade. Här har det värsta av regnet verkat ge sig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0