11/5-16

 
Min nya favoritfrulle är turksik yoghurt med hallon och kokosflakes. Nam, nam!!
 
Både jag och Oscar har varit förkylda i någon vecka nu. Jag har klarat mig ganska lindrigt undan, förutom en släng av feber fredag mot lördag. Men de senaste dagarna har jag varje morgon vaknat upp med snorig näsa, grus i ögonen och slemmig hals. Och idag vaknade jag med öronvärk. Jag var ett riktigt öronbarn när jag var liten, jag har haft oräkneliga många öroninflammationer. Senast jag hade en, var när vi var till Alicante. Jag hoppas verkligen att värken släpper, och att jag slipper öroninflammation, för det gör så förbaskat ont.
 
Vad hittar ni på idag då? Jag ska iväg och jobba en sväng i eftermiddag, därefter väntas storhandling. Frysen ekar tom. Idag fick det bli biff till middag, då det verkligen inte fanns annat än köttfärs kvar. Kanske måste man njuta lite av vädret i kvällningen också, för i morgon ska det tydligen vända och bli sämre. Jag som hade hoppats på en varm födelsedag..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0