Friluftsdag

 
Både jag och Oscar var lediga idag, och då vädret var rätt fint, hoppade vi i utekläderna, packade med oss picknick och åkte bort till min familjs sommarstuga. Vi fixade en eld och grillade korv till lunch. Det var ovanligt varmt ute, det finns helt klart hopp om våren! Vi mös framför brasan, pulsade runt i snön och drack varm oboy. Hur mysigt?! Det känns att man inte är van att vara ute i friska luften, då man ikväll är rätt trött.
 
Efter korvgrillningen åkte vi till min mormor för kaffe. Vi kikade även i gamla tidningsutklipp, väldigt kul! Nu hänger vi båda i soffan och "bloggar". Ja, Oscar har nångon slags bilblogg. Men han vägrar att kalla det för blogg. Haha. Jag envisas dock med att påstå att det är en blogg! 
 
Nu blir det nya Beck-filmen! Ha en underbar kväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0