6 månader sedan Barcelona

 
I och med att det igår var 6 månader sedan det blev jag och Oscar, betyder det att det i morgon är exakt ett halvår sedan jag for till Barcelona och upplevde mitt livs äventyr. Satan alltså, jag kan inte beskriva hur underbar tiden var där. Det var varmt och skönt, jag träffade världens bästa människor, fick nya erfarenheter och blev rik på minnen. Självfallet var det otroligt jobbigt att alldels nykär åka iväg i hela fem veckor, men för var rolig dag som passerade, var man en dag närmare att få landa i Norge och få krama den goaste gossen jag känner till. 
 
Jag ska ta och slänga upp en Barcelona-guide i veckan, tänkte jag! Man har ju lärt sig lite om staden nu, hittat några bra restauranger, barer, etc. Då man inte direkt turistade till sist, utan levde i staden, hann man upptäcka och lära känna Barcelona rätt bra. Jag måste verkligen dit snart igen. Måste dra med mig syrran dit, så kan vi shoppa, sola, festa och gå bort oss i gamla stan och aldrig komma hem igen... Nejdå, inte dit sistnämda, men ahhh, måste dit iaf!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0