31/3-16


Världens sämsta bloggerska (jag), funderar på att börja ta tag i bloggandet igen. För jag älskar ju att ha mitt liv dokumenterat på detta vis. Vi kan ju hoppas att jag håller det! Anyway. Idag börjar jag inte jobbet förrän 22.00, så jag har kört på som vilken dag som helst. Vid 12 mötte jag om Linn på lunch vid Fika. I've Said it before... deras ceasar är to die for. Vi catchade upp om allt som hänt sen sist vi sågs, vilket var ett tag sen. Det är svårt att hitta tid till att ses när båda har sitt. Efter maten kikade vi runt i affärer. Det var svårt att låta bli att inte handla, det fanns så mycket fint, men jag blundade för allt jag ville ha och gick ut tomhänt. Vi avslutade det hela med en fika på Wiener. Dessa sociala stunder i livet ger mig lycka. 

Väl hemma har jag börjat fixa på verandan. Är det något som jag älskar med att bo i (världens minsta) hus, ist för lägenhet, så är att vi har en gullig, ljuvlig altan! Där ser jag oss sitta många sommarkvällar. Se solen gå ner, dricka vin och grilla. Jag längtar! Letandet efter den perfekta utemöbeln är i full gång! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0