17/3-16

 
Äntligen är jag inne på dag 3 av C9! Äntligen har man börjat få käka riktig mat! Jag känner mig mycket piggare, har tappat 1,5 kilo, är inte särksilt hungrig, mår bra... ja, ni fattar, det verkar funka det här! Min mage är dock kaos. Det känns som om jag ska ha levt på vitt bröd i en evighet. Jag hoppas att det släpper snart.
 
Jag har haft tre lediga dagar, vilket har känts som världens skönaste semester. Vi har hunnit med massvis dessa dagar. I eftermiddag börjar jag dock jobba igen, men det ska bl skönt att dra igång igen. Jag bor väldigt nära jobbet, så nu är det dags att börja gå till jobbet! Det kalla vintervädret och/eller det slaskiga och leriga vårvädret, har fått en tappa lusten helt på det, vilket lett till att man har tagit bilen. Solen skiner idag, så det kan inte bli bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0