Vardagsrum

 
Jag lever i världens inredningsbubbla nu (mestadels för att vi kanske flyttar till större i höst). Just nu drömmer jag om att få fixa vardagsrummet. Får jag drömma fritt, önskar jag mig trägolv med ljusgråa väggar, som även är klädda med spegelpanel. Förstår ni hur snyggt?! Den grå soffan från MIO är verkligen helt fantastisk. Kanske rent ut av ett måste. Marmorbordet (har drömt om ett länge), är även det från MIO, likaså mattan som är på rea. Till det drömmer jag om kuddar från William Morris. Jag DÖR vad fina de är.Glaslampan från Ellos skulle passa så fint, oc även krukan från Svenskt tenn och ljusstaken gloria från Klong. Ovanför soffan drömmer jag om kart-tavlor med guldramar. Fönstren skall kläs av tunna, ljusa gardiner och fönsterbräderna ska fyllas med växter och stilfulla ljusstakar (gärna ljusstakarna Kulan från Svenskt tenn). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0