Pangfrukost på en måndag

 
 
Det är så mysigt de dagar då både jag och Oscar jobbar kväll. Då kan vi ta sovmorgon, länge ligga och dra oss i sängen och sedan kliva upp och äta en brakfrulle med både det ena och det andra. Idag var en sådan dag. Helt underbart, riktig vardagslyx. Frukost kan nog vara bästa målet på dagen. I skivande stund sitter jag och lyssnar på P3 dokumentär. Jag har fastnat för dessa spännande poddar. Mordpodden är också en favorit. Väldigt bra tidsfördriv när man tex städar eller lagar mat! 
 
Nu ska jag ta tag i lite tvätt och andra vardagssysslor. I lördags när vi kom hem, hade Pripps mer eller mindre bajsat ner allt... sängmadrassen verkar bara vara att kasta. Fan vad tråkigt sånt är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0