Vinkväll

 
 
 
 
Här ovan sen ni bilder från i onsdags, när vi hade vinprovning. Bästa nöjet för vinälskare, måntro?? Kul är det iaf! Om vi gissar rätt, är en annan femma. Haha, det är verkligen jättesvårt, oftatst lyckas man pricka ett av vinerna, och så bommar man de andra två. Det blev en lagomt sen kväll med prat och trevligt sällskap. På morgonen fick jag vakna upp med finaste killen, och då spelade det ingen som helst roll att regnet smattrade mot rutan. 
 
I dag jobbar jag dygnspass, och i morgon är det verkligen FULL RULLE från att jag slutar. Det är en del ärenden på byn som ska fixas, sen så ska vi (jag och Oscar) fixas inför partaj, därefter åker vi mot Oscars mammas sommarstuga och donar med det sista, och slutligen förfestar vi där med ett gott gäng vänner, innan cykelfesten i Pusta väntar. Det har ju blivit till en rolig tradition det där! Förhoppningsvis är vädergudarna med oss. Hoppas, hoppas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0