Pannkakor och plastblommor

 
 
Med Oscar sussandes sött bredvid mig, smög jag upp och smet in i köket. Kaffedoften spred sig i stugan medan det kokades. Jag kikade runt i skåpen och kände världens sug efter pannkakor. Jag slänge ihop en smet oxh gräddade pannkakor. När allt var klart, väckte jag Oscar med frukost på sängen. Där skulle jag kunna skriva att vi satt länge i sängen och åt, utan någon spm helst brådska, men vi var rätt snabbt uppe på fötter efter frullen, för vi behövde storhandla och införskaffa fejkväxter, då jag dödar alla blommor jag planterar utomhus. Det finns verkligen fina fejkblommor nu för tiden. Vi fick med oss en ros- och en violblonma, så nu är det åter fint på trappen. Plastblommor må kosta en slant, men de håller i flera, flera år, så det är ändå värt det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0