Wanties

 
Jag vet att materiella ting endast skapar tillfällig lycka, men kom igen liksom!!! Dessa fina saker här uppe måste ge livslång lycka, eller hur? Jag dör för hur vackra de är. Jag känner att jag bara måste ha dem. Enda andledingen till att jag inte innehar dem allihop ännu, är för att priserna är rätt saftiga. Men man kan ju köpa på sig dem allt eftersom. Eller varför inte önska sig i födelsedagspresent?
 
Okej, så vart kommer då alla dessa skönheter ifrån? Vi kör från uppifrån till höger!
 
Ljushållare från Klong (vill ha den lilla i mässing), vasen Äng i stor storlek från Klong, rödvinsglas från Ittalas serie Essence, Lilja-ljusstake från Skultuna, ljusstakarna Gloria från Klong (vill ha den större varianten), och slutligen tekanna från Christina Re som finns att köpa på www.hilkeindesign.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0