Nyårsmenyn

 
Idag har vi varit riktigt oproduktiva. Vi sov till tolv, såg på flera avsnitt av "Gåsmamman", bestämde oss sedan för att ta tag i dagen, men då var de flesta affärer stängda. Planen var att dra till centrum, men istället blev det en kvällsprommenad runt där vi bor. Luften här är behagligare än hemma, mycket mildare. På hemväge köpte vi med oss pizza och mös resten av kvällen i soffan framför de sista serieavsnitten. Jag tycker inte serien var så bra som så många påstår, men den var ändå sevärd. Jag hade dock förväntat mig mer.
 
Hur som haver! Här uppe ser ni vår nårsmeny. Tomatsoppa med vitlöksbröd till förrätt, lax i sås med klyftpotatis och morötter till varmrätt.... och köpt chokladpudding i plastburk till efterätt. Haha, jag visste verkligen inte vad vi skulle laga för dessert. Det behövs både mycket ingredienser, samt att det är svårt att förstå vad allt betyder. Men detta funkade också fint! Nu väntar sängen, i morgon har vi fullt upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0