9/1-16


Hallå på er! Jag har jobbat heldag idag. Det är skönt att vara tillbaks igen efter all ledighet. Usch, jag har fått känningar av  urinvägsinfektion igen också. Det slog till när jag jobbade. Så jag sörplar tranbärsjuice för fulla muggar! 

Nu har vi slängt ihop lite grejer här hemma och ska dra hem till mamma och spendera natten där. Vi ska blanda drinkar och käka middag, för att fira syrrans 18-årsdag. Det är så svårt att förstå att hon blivit så gammal. Det känns liksom som om jag är 18... men jag är snart 21 (!!!). Tiden går så fort, nästan för fort. Jag får alltid panik när jag tänker på hur åren flyger iväg och att jag har så himla mycket jag vill uppnå. Men så länge man alltid ser till att jobba för att uppnå ett mål, och alltid vara på väg någonstans, så tycker jag att man ska vara nöjd och glad, för då gör man vad man kan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0