3/1-16


Vi drog oss kvar i lägenheten ganska länge idag. Vi ville nämligen vara i centrum när det mörknat, så vi sköt på att gå ut. Det var julmarknadens sista dag, så vi ville de den i mörker med alla lampor. Vi började med att ta ett shoppingvarv i stan. Jag blev både några klädesplagg och smycken rikare. Vi kikade även efter presenter att ta med till de hemma. Gud, det är så svårt det där. Man vill köpa något som har med Prag att göra, men det får ändå inte vara för turistigt. Vi får ta tag i det i morgon, för mitt i letandet blev vi hungriga och fick leta upp en restaurang. Åhh, jag åt en helt magisk pasta med räkor! 

Efter middagen tog vi ett varv runt julmarknaden. Det är verkligen något av det vackraste jag skådat. Jag är så glad att jag har fått uppleva detta. Åk hit, kära ni, det är extremt fin stad! 

Nu har vi nyss sett nya Beck-filmen, men vi tänkte fortsätta med Johan Falk! Ha en underbar kväll! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0