13/1-16


Imorse fick det bli smoothie-tallrik toppad med müsli, banan och jordnötssmör. Jag är inne i en smoothie-period just nu. Man kan ju variera hur mycket som helst, bara genom att byta ut blåbär mot hallon, så blir det något helt annat. Linn dök upp på kaffe i några timmar idag. Det var ett bra tag sedan jag såg henne, så det var kul! Vi snackade framtidsplaner, resor, flytt, hus, utbildningar, osv. Jag är faktiskt sugen på att åter börja plugga i höst. Jag funderar på distans dock, då studentlivet i sig inte lockar mig. Isf blir det förhoppningsvis flytt till större hus i samma veva. Eller så blir det inte så, så blir det en långresa i ett annat land istället. Jag står lite i valet och kvalet.

Nu har vi nyss käkat middag. Vi ska slappa en stund, sen ska jag in i byn och hämta paket, och Oscar ska klippa sig.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Set supergott ut!

2016-01-13 @ 18:41:13
URL: http://mathildaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0