Colourful

 
Snacka om att vi satte pricket över i:et när vår nya tavla från Desenio landade hemma hos oss. Jag ville verkligen ha en färggrann tavla som tog upp färgerna i kuddarna. Jag blev supernöjd! Den passade alldeles utmärkt i vårt hem. Vardagsrummet och köket är verkligen helt klart nu, och det känns så himla skönt. Nu längtar jag efter vår och loppis, så att jag kan göra fynd till resterade delar av huset. Jag känner att om man lika gärna kan få minst lika snygga prylar för en billig peng, så kan man ju ta den chansen och kuta runt på loppisar. För tanken är att börja spara pengar inför en semster till hösten/vintern, och inte lägga allt på inredning. Åhh, jag är så sugen på Kuba! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0