9/2-16

 
Det har varit en slappismorgon. Oscar jobbar, och jag börjar inte förrän 16.00, så jag har i ensamhet tagit sovmorgon, strosat runt i min mysdress, kikat på teve och käkat frulle i soffan. Idag fick det bli en grön smoothie som blev riktigt nice! Jag hade i bladspenat, frusen frukt (mango, papaya och banan), kokosolja, vatten, chiafrön, lite citronsaft och en klick jordnötssmör. Himmelskt gott. Och till det blev det knäckemacka och, självfallet, kaffe. 
 
Jag ska starx slänga mig i duschen. När jag slutat tänkte vi dra och fika semlor hemma hos ngåon. Det är ju nästan ett måste en dag som denna.
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Själv äter man pannkakor eftersom det är pannkakans dag :3

2016-02-09 @ 13:43:27
URL: http://minttu.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0