29/2-16


Nu ska jag vara en tjatmaja... Ni vet hur jag beklagat mig över urinvägsinfektion? Gissa vem som åter åkt på det och fått ännu en penicillinkur  :-)))) Jaa, jag börjar tröttna på detta, att ha ont dag in och dag ut. Det värsta är att det inte finns någon förklaring till det, utan att det bara kommer. Denna gång har jag även fått ont i njurarna, haltar runt av smärta, usch. 

Äh, nu till nåt annat!! Vilket grymt väder det varit idag. Solen värmde skönt. Jag har hängt på jobbet, vilket jag ska göra imorn med. Nu är det soff-mode som gäller. Kanske ser vi ett avsnitt av "Making a murderer", grym serie! Tack och adjö, vi hörs i morgon! 



Kommentarer
Postat av: :)

Ett tips är att alltid kissa efter samlag. Hade problem med uvi jag med men efter detta knep har jag sluppit det!:)

Svar: Tro mig, jag har testat allting! Men nu börjar det äntligen släppa sen jag började dricka aloe vere :)
Josefin Kullberg

2016-03-18 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0