28/2-16


Efter lite för många dagars frånvaro är det dags att kika in, antar jag! Dagarna har rullat fram, och mestadels har jag jobbat. Igår när jag slutat efter tolv, åkte jag och Oscar till Karlstad. Det blev en del shopping. Jag hittade en übersnygg, orange jacka som jag inte kunde låta bli att ta med hem. Efter nån timme i affärer, åkte vi mot Edsvalla och hälsade på några vänner. De bjöd på en riktigt god tre-rätters middag! Vi hängde där ända fram tills efter mellon, sjukt trevlig kväll! Innan vi åkte hem blev det ett stopp hos svärmor för lite vin. Sen bar det raka vägen i säng, efter en lång dag. 

Nu har jag vaknat upp av att solen lyser in genom fönstret som aldrig förr. Bästa sättet att vakna på! Nu blir det en lugn morgon med frulle och Nyhetsmorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0