21/2-16


Sorry för dålig uppdatering, men jag har gått och insjuknat i influensa. Jag jobbade under fredagen och kände hur jag bar blev sämre och sämre. Hela kroppen värkte och jag frös och var varm om vartannat. När jag kom hem, visade sig att tempen låg alldeles under 39.0 grader... Inte så konstigt att jag kände mig klen. På lördagen kände jag mig piggare och valde att följa med Oscar och hans mamma och köpa kärra, men efter en hel dag med fart och fläkt blev jag sämre. Och idag känns det som om jag sväljer taggtråd. Det gör så himla ont. Halsontet är värst. Febern är på väg ner. 

Jag har bäddat ner mig i soffan med honungsvatten, värktabletter, Cola, halstabletter och lättsaltade chips - standard när man är sjuk. Jag fick sjukskriva mig idag, bättre att jag vilar ut ordentligt idag och orkar jobba hela, kommande vecka istället! 

Nu ska det kollad skidåkning och film! Och så ska jag försöka sova nån timme till :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0