15/2-16


Jag vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna en så go kille. Efter ett dygn på jobbet möttes jag av rosor, choklad och presenter när jag kom hem. Åhh, han är helt underbar, verkligen! 

Ja, helgen har passerat och vi är inne i en ny vecka. Jag har haft en toppenhelg! I fredags drog jag och lite vänner och familj ut, och jag hade SÅ kul! Jag som mer eller mindre förvandlats till en tant, som hellre stannar hemma än festar, och ofta har tråkigt när jag väl går ut, hade för en gångs skull skitskoj! Det var bra sällskap och bra musik som gjorde det, helt klart. Lördagen ägnades åt att sova ut och chilla, och igår vankades det jobb för hela slanten. 

Vädret är verkligen on point idag, så jag måste nog ta mig ut en sväng. Jag ska in till Torsby en sväng och uträtta några ärenden, men innan dess vankas frukost och en välbehövlig dusch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0