1/2-16


Förra veckan spenderade jag mer än 3 dygn på jobbet. Ja, jisses, det var lite väl mycket. Men idag fick jag sova ut och göra vad jag ville. Så det fick bli hushållssysslor, matlagning, bakning och annat smått och gott. Vi har även varit och snosatpå svärmors nya hund också, en jättefin greyhound. Så himla lugn och go. Vi tog även en sväng till mormor och hälsade på. De har varit två veckor på Teneriffa, man blir ju riktigt avis! I höst/vinter måste det bli en solsemester inplanerad. 

Nu chillar vi framför "När och fjärran". Det är sån himla spännande vecka, jag och Oscar är grymt förväntansfulla inför en grej som vi kommer få svar på inom kort. Ja, redan i morgon kommer vi antagligen få reda på hur det blir, och då ska jag berätta mer! Ahh, hoppas, hoppas nu! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0