11/2-16

 
Det blev en engelsk frukost i morse, nygräddade scones och te. När jag är ledig på morgonen, lägger jag alltid lite extra energi på just frukosten, då det enligt mig är bästa målet på dagen. Så snacka om att jag njöt i morse i soffan! Hela dagen har andats lycka. Solen har skinit och allt har flutit på så bra. Jag har röjt i huset, för av någon anledning blir det alltid oreda här hemma. Ett rent hem ger en glädje. 
 
Jag andas ut lite av lättnad just nu. Jag har som ni kanske vet, fått en si sådär 6 st urinvägsinfektioner inom en månad, och idag fick jag reda på varför - och tack och lov är det inget farligt! Jag har googlat symptom och oroat mig helt i onödan, men nu ska jag få knapra lite piller och bli frisk. Underbart. Det firar vi med att syrran kommer över och ser ikapp alla missade pretty little liars-avsnitt. Riktigt mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0