Sushi

 
Vad gör man för de sista slantarna innan nästa lön kommer? Jo, man köper sushi! Jag tror att jag skulle kunna leva på detta, så galet gott. En alldeles underbar lunch. Vi har haft en lugn dag. Oscars mamma är i Stockholm tills imorn, så vi agerar hundvakter. Det är ganska mysigt att ha ett riktigt hus att hänga i. Jag längtar efter den dag då vi själva bor i ett stort hus med härliga ytor. Anyway! Vi ska snart sticka iväg och handla inför kvällen. Tanken är grillning och drinkar med vänner. Jag tänkte prova att göra en ny slags variant av mojito, typ nån mojito med smak av passionsfrukt och mango. Det är alltid roligt att experimentera i köket! Eller, snarare bakom baren, kanske, hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0