London i överraskning


Det har funderats, planerats och tänkts igenom, men till sist lyckades vi få till i överraskning åt min pojkvän. Det hela började som en liten dum idé: "jag kanske skulle ta med honom utomlands?". Det hela slutade med att jag kollade runt på resor, och ganska snart hade både flygbiljetter och boende bokats. Igår fick min pojke äntligen sin present, från mig och hans mamma. I augusti åker vi till London i några dagar. Han fick denna lappen ovan, och när poletten föll ner, och han insåg att han skulle till London, såg han först väldigt besviken ut. MEN! Han var mest bara oerhört chockad, och efter en stund blev han väldigt glad. Det ska bli jättekul att än en gång få resa iväg med min prins, världens bästa kille. Och det tror jag att han också tycker. :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0