25/4-16


Hallå där! Helgen försvann i en rasande fart. Fredagen gick åt att fira min pojke, och på lördagen bosatte vi oss i svärmors hus, då hon var bortrest. På kvällen dukade vi upp grillat, drinkar och annat gott, sen kom vännerna! Tanken var verkligen inte att dra ut, men helt plötsligt hade det slunkit ner en hel del alkohol i oss allihop, och vi blev skittaggade på att gå ut på fest. Och så blev det också! Jag hade en jätterolig kväll! När vi skulle hem, promenerade vi i snöoväder (??). Snacka om april-väder. Gårdagen var dock mindre rolig. Jag fick en släng av bakfylla i någon timme, men tack och lov kunde jag sova bort det. 

Idag var jag och Oscar på picknick. Vi köpte med oss varsin sallad och gick upp till Valberget. Utaikten är riktigt grym där! Innan vi gick ner igen, kollade vi runt lite bland de gamla gångarna som finns kvar där uppe sedan krigstiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0