20/4-16


Helsicke vilken lång dag, gott folk! Dagen drog igång med att fixa det sista med sommarschemat, därefter åkte jag till svärmor på kaffe. Vid halv elva plockade vi upp Linnea på skolan för att dra hem och laga tacos. När hon hade åkt, planterade jag blommor ute på verandan och nu har jag just kommit hem från jobbet. Behöver jag ens säga att jag är slut? Egentligen är det väl inte "fullt upp-dag", men jag har en förkylning i kroppen som vägrat ge med sig, så då känns allt lite jobbigare. 

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med min pojke och se på någon film. Vi började igår att kika på något spökprogram från Skillingmark, så vi måste nog se färdigt det! Jag skulle verkligen vilja övernatta där någon gång i framtiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0