18/4-16


Här har ni två sneak peaks på vår veranda. Jag ska fota bättre bilder så fort det är helt klart. Men ärligt alltså, det blev skitbra! Gardinerna gjorde det hemtrevligt och mysigt. Vi invigde vår "nya" altan med att grilla falukorv där ute. Det var kallt, men med jackor och filtar porlade vi sitta ute hela middagen. Jag önskar att vi hade tagit före- och efterbilder, för förändringen är markant. Är så nöjd. Kan inte vädret ta och bättra sig nu!! Jag vill inget hellre än att börja hänga där ute. Dricka morgonkaffe, läsa tidningar, ja, ni fattar! 

Nu ska jag kila iväg på jobb. Jag slutar någon gång i eftermiddag, och då väntas middag hos mormor. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0