11/4-16


Vad gör man om man är ledig och solen skiner? Jo, man åker och köper sig en engångsgrill och lite korv, tar med sig pojkvännen och tar bilen till en badplats och grillar. Riktigt mysigt! Och gott. Haha, vi grillar så mycket att jag tror att vi kan ställa upp i det där grillprogrammrt som TV4 brukar sända snart. Alltså, shit, dagarna går så fort. Jag är ju vikarie, och denna månad är det en liten dipp, det är dåligt med jobb, så jag jobbar näst intill ingeting. Jag vet inte om jag skall njuta eller få panik. Men nu börjar man vänja sig med detta, vilket gör att tiden springer iväg. Vi är ju snart i mitten av april?? När hände det liksom? 

Nu ska jag försöka kika på film, om internetet vill sammarbeta. Hos oss funkar det lite som det själv vill :-))) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0