10/4-16


Jag hade en skitdag igår. Jag förstår inte vad det är för fel, jag har verkligen allt jag kan drömma om, men ändå mår jag dåligt lite för ofta för att det ska kännas okej. Jag börjar fundera på om jag råkat ut för en lättare depression/utmattning. Jag har börjat få väldigt mycket ångest, utan någon som helst anledning. Jag är ständigt trött och orkeslös. Usch. Kanske har det blivit lite för mycket stress och påfrestningar ett tag, kroppen säger väl ifrån till sist. Det har blivit dags att börja ta tag i detta rätt stora problem, iaf! 

Nog om detta! Kvällen igår var hur som helst mycket bra! Vi var iväg till Simon och Linnea, där det bjöds på grillat. Gud vad gott! Grillat kan nog vara något av det godaste jag vet. Och det är ju väldigt enkelt. Vi blev ett gäng som satt och pratade och skrattade fram till midnatt, sen slängde jag in handduken. Jag var tvungen få några timmars sömn, då jag idag jobbar! Nu tar vi vara på denna söndagen, vädret är på topp. :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0