Let's do this


Ja, vad ska man säga... Det kändes lite som om hjärtat brast när jag lämnade familjen och tog in på hostelet. Hela denna dag har varit jobbig, tråkiga nyheter och massvis av nya intryck. Jag grät allt en skvätt när jag sa hej då. Jag har varit så orolig inför denna dag, men vet ni? Jag delar rum med 7 svenska tjejer som verkar helt underbara! Jag har ikväll hängt lite med några, och vissa tror jag att jag kommer klicka riktigt bra med. Jag är så stolt över mig själv som faktiskt genomför detta, det kommer bli en oförglömlig resa. Vilka minnen jag kommer att få, och som jag kommer art växa som människa, samt bli så mycket mer självständig. Jag tror att detta är nyttigt för mig. De fyra veckor som väntar här nu, känns inte lika hemska. Visst har jag en gnutta hemlängtan, men jag vet ju att det bara kommer göra mig ännu gladare när jag äntligen får krama om alla där hemma igen. 

Nu vankas sängen, jag är riktigt trött efter en lång och emotionell dag. I morgon ska vi börja bartenderskolan, jag är så himla taggad!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0