Burning sky

 
Igår såg det ut som himlen brann här ute på landet!
 
Haha jisses vad det ligger saker och dräller på mitt golv nu... Jag har försökt ta tag i packningen idag, och tja, det har väl gått sådär. Jag som har problem med att packa för en weekend, tycker detta känns kaosartat. Vad tar man med sig för 5 veckor borta?? Tack och lov kommer jag åka hem med två resväskor (åkter dit med en), så om något är glömt - och vem försöker jag lura - och om jag vill shoppa, kommer det inte vara några större problem med att frakta hem även det. 
 
Vad har ni för er ikväll då? Jag sitter inne på mitt rum och tänkte bränna av ännu ett par serieavsnitt. Det är sällan sådana slappisdagar blir av, så idag var det helt klart dags för en. Men imorn är det back on track som gäller, har som jag redan nämnt, en hel del att göra. Jag måste till banken, tvätta lite kläder, osv. Jag börjar få resfeber nu också, men seriöst, detta kommer bli så galet skoj!! För hellre att jag ligger där på dödsbädden och ångrar det jag gjorde, än det jag inte gjorde. Och tro mig, jag är livrädd inför detta, och till er som påstår att jag är modig, till er vill jag säga så här: "nej, jag törs egetnligen inte detta, jag gör det bara ändå, för annars kommer jag att ångra mig".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0